måndag 25 oktober 2010

Aluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !

Mennn dahh här skriver ja igen sryy är inte så seriös hela tiden hoppas de inte gör nåt :)

Väääärsta kuuul igår när mina syskon kom , Min syrras pojkvän va oxå med snällast e dom juu så kuul att få träffa dom har nog inte sett dom på 3 månader ttyp men träffar dom igen snart LÄNGTAR till GBG !

Kuuul hade vi idag MOA SUSSI skit najjjs hade vi de ,, Vi snacka va i stan o gjorde lite saker gick runt o ttyp va fluummmaaa menn ahh vi käka PIZZA de va nice juu gött dessutom !
Sen skulle moa dra :'( Mennn ja va fortfarande med Sussi vi stack o plinga på Ayya o hon skulle göra lite saker men sen kom hon ändå NICE har jätte ont i ryggen ifrån ja ttyp ramla o slog mig elr vad ska man kalla de mennn ahh fick ont men inte jätte men ahh f*ck asså ! Stack hem sen Ayya följde mig en bit '' Tack '' !1
Ja kom hem för inte så länge sen har inte gjort så mkt ttyp bara ätit apelsin :0
Bajjjjs vad de har blevit kallt nu då sommaren är verkligen över och vintern börjar snart :'(

Skriver upp mitt schema för veckan !

Tisdag : Hem sen basket !
Onsdag : Sussi Ayya Molle Gurra ( kanske :P ? )
Torsdag : Ayya ( vet ntt !? )
Fredag : Nån som vill va med mig ? p.s nu börjar höstlovet yyeesss ! (L)
Lördag : Gå ut på hallowen ?
Söndag : Ligga hemma vid TV:en och chilla !"


Dageeeeennnnssssss Looooooooooooooooook !?
blåa tights jeans
T-shirt ttyp svart !?
Svart tröja
Halsduk/Sjal ( fick den igår )


De va ttyp allt men kanske skriver nåt mer senare men de är bara kanske ,  HERRA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar