fredag 22 oktober 2010

HEEEEEEEEJ !

Va med Melike tyyp 2 tim tror ja vi hade kuuul roligt att va med min söta granne/kompis här har man en som man kan gå över till när man vill kuuul :S .
Sen när hon stack hem så tyyp chatta sen kom AYSE in så kuul när hon e inne hon e min babee * ahh kuul daag asså skit synd att ja inte kan lägga in min video från igår bajjs säger ja bara :) Menn de e chill alla som vill se den får komma hem till mig ! Mennn mummms älskar COLA jummi D: (LLLLLLLLLLLLLLL)
Imörra blire nog att va hemma för ja orkar inte va med nån men äre nån som vill va på söndag för då är ja helt ledig !

DAGENS GOA  LÅT !
Welcome to the club : Manian 
Sååå bra e den sök o hitta på youtube elr spotify !

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm vad ska ja göra nu då funderar på att kolla en film elr har datorn ganska länge nu robin e ju ute så japp !

Juuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssstttttteeeeeeeeeeeee daaaggeeennnss nyyyhheeett !

Min bror kmr kanske komma skit kuuul har saknat honom + ja får min jacka YES !

Lite tips om bloggar ja följer 

ssmilla.blogg.se
agnesmoberg.blogg.se
barafiah.blogspot.com
moaasward.blogspot.com
melikeerdis.bloggplatsen.se
doaj.bloggplatsen.se
fokis.se

De bloggarna äääger ! tyyp alla e rätt så sociala tkr ja  (L)

Men ja ska göra lite picnik bilder sen lägger ja upp på bloggen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar