fredag 15 oktober 2010

SUSSI IS THE FUNNIEST

Hejjjj hejjjj !

Kom tyyp för 10 min sen bääääääästtaaaa daaggeeennn ! ingen disco men bara SUSSI !

Skit fuuuun juu allt hände tyyp på skolan ganska vanlig dag tyyp hängde med Ayya o Julia T + P o Hanna ruuuligt juu o lite Molle :L (L) 

Ja o min bääästa klass sluta 20 min innan vi skulle ha slutat på riktigt cooolt va !? Mennn fewwttt najjjs juuu ja va tyyp med Pennnert sista lektionerna skit roligt hade vi ,, Vi skrev lite brev va inne på BDB FB MSN O GSM skit roligt hade vi ! näär skolan slutar så snackar ja lite med Sussi o vi tyyp snackar sen bestämmer vi oss för att cykla med Smilla elr vi hade inte cyklar men alla 3 fick plats skit roligt ju ,, Sen tyyp stack ja o Sussi hem till henne o gjorde inte så mkt elr vi va hos henne i 10 min sen skulle vi sticka till Netto o Snällaste Sussi bjööd mig såå schysst e hon älskkaaarreejjjj ! Men vi stack till hacklehem o tyyp va konstiga träffade lite personer o vi tyyp skattade skit mkt så allt va tyyp best sen stack vi hem till henne vi skulle kolla en film kmr nt ihåg vad den hette men den va bra o vi hade de bääst hon har ju en pool o de blev is på den o ahh vi kastade is på varandra super kallt men skit roligt hhahahahhah vad många ggr ja träffade henne med is bitar skit roligt vi kolla en till film o tyyp käka lite sen vart klockan 7 o ja skulle hem o Sussi skulle till stat o sova där så hon skjutsa mig o sen sa vi hejdå o så sen gick ja hem de tog inte lång tid men skit roligt va de ! BÄÄÄST HADE VI DE ! (L)

Heeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa juuste srry för ja inte skrev igår !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar