tisdag 23 november 2010

NY HEADER KANSKE !?

De känns som att skolan varar föralltid eller ja kmr ju gå i skolan i tusen hundra år till !
Iaf skolan söööög ganska mke eller ahh vi har typ nån konstig sak i skolan man ska typ göra djurskulpturer o man skulle jobba 2 o 2 o Robert lottade o JA O SUSSI blev tsm yeaa ! vi gjorde LO en sorts katt en söt dessutom , kanske blev min skulptur lite miss bildad men Sussis blev assfin !
Vi slutade kl halv 4 o ja stack hem fick ...

När ja kom hem åt ja som vanligt o kolla tv GLEE e i gång igen älskar serien men de är bara gamla episodes i gång i TV:EN synd :( .
Sen basket som vanligt supermega roligt men ja måste faktiskt börja lyssna mer eftersom vi ska ha match på lördag alla håller tummarna för mig + mitt lag OK ? (Y) 

ska skriva mitt schema för min halva vecka cirka !?

Onsdag : Hanna Emmah Ida , (L)
Torsdag : Julia blire + hon ska va me på basket yeaa ! <3
Fredag : Sova me Sussi gmn ( kanske ? )
Lördag : Match :) , efter nån som vill slappa me mig ?
Söndag : absolut slappa ! 

skriver inge mer kanske en ny header den som ja har nu e lite tråkig ! 

puss&hejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar