måndag 8 november 2010

SKA ÄTA SNART !

OMG säger ja bara !


Mennnn iaf de skiter ja i :O
Snart kmr maten in i min mun muumms !
Ska berätta lite om skolan o efter !

Skolan 
Vaknade kl halv 8 o käka frukost o sen till skolan då såg ja min fina Julia som ja inte hade sett på åra tal kände det som men en vecka liksom shiit vi kramades o så sen ser ja Ayya komma ur toaletten hehh :S ahh iaf sen ser ja Sussi o Moa yeyy tänkte jag ! skolan va som en helt vanlig dag fast vi bytte platser saknar redan Sussi ( sitter bredvid f*cking Sheruz ) fast vi pratar hela tiden o får ttyp skäll de e roligt de hhahah ! men skolan slutade med NO de va roligt för vi kollade film men ja satt o målade ttyp o Micke ( min NO lärare ) märkte inget men ja kollade men ttyp nästan inget !

Hemma
Kollade bara på TV o ttyp somnade ibland hehh ! är fortfarande trött :) sen stack ja upp o satte mig har suttit en stund så ska sticka snart
Jusstee har inte ttyp skrivet om min outfit så de kmr komma lite mer bilder på min på fortsättningen !

Hejjdåå skriver kanske mer sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar