måndag 1 november 2010

hejjj !

Hoppas alla har fått ett superbra lov asså hittills !

Jag bloggade inte igår hann inte men berättar om igår och idag !

Igår
Ja vaknade ttyp kl 10 tror jag o kollade TV en stund till 12 sen åt ja lunch och spelade wii jätte länge med min bror Robin det va jätte kul ! sen ringde Fajlopp mig o hon skulle komma o vi sminkade oss till katter ( jag såg missbildad ut ) vi hade jätte kul vi gick ttyp till dom vi kände o lite okända personer haha men iaf vi träffade Emanuel o Cissi vi ttyp pratde med dom o skratta o hade kul BÄSTA KVÄLLEN ! de kmr bilder nu !


Smilla och Fia
















Älskar Halloween alla mina år som jag har gått har det varit jätte roligt tkr ja !


Idag
Jag vaknade nån stans vid 10 skulle va med Fajlopp vi skulle till badhuset kuul de va ganska många där vi träffade vissa vi kände o så vi va med Nellie o Emilie kuul sen vi gjorde en massvis av saker badhuset ägde iaf  ! Fick skjuts av Fias mamma hem sen va ja lite med mamma o åt godis o så sen upp till datorn o nu har ja suttit här en stund ska gå o kolla TV snart tror ja men ni får ha ett bra lov nu alla som har de !
HERRA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar