söndag 29 augusti 2010

Hejj har ej bloggat igår så ja tänkte berätta om idag o igår :)

Börjar med igår .....

Kvart över 11 så ringde Ayya mig o sa när vi skulle va o shiit ...
Halv 12 kom Hanna o Moa till mig inte vet ja vrf men dom ville va de va fuun sen kom Mina o Ayya oxå , Vi va allesammans , Tyyp körde lite JUST DANCE ( på wii hemmos mig ) halv 2 stack Hanna o Moa , Ja Ayya Mina stack upp till mitt ruum o tyyp va fluumiga ( ps allt hände hihi ) Sen tyyp satt vi vid datorn en liten stund efter de BAKA vii KLADDKAKA Muuumms :) Ahhh den vart lite misslyckats iaf Mina va tvungen o sticka hem men Ayya stanna vi kolla film ..... Sen efter när Ayya hade stuckit hem va klockan cirka halv 5 tror ja , Då kolla ja fotboll med brosan fuun ... de va tyyp dagen elr ja kolla Camp rock kl : 11 o somna i min brosans säng tyyp :)

Berättar om IDAG :)
Vakna tyyp 11 kolla tv hållde på med mobilen mkt sen käka ja lunch tyyp efter stack ja upp i rummet o lyssna på radio ( i mobilen ) sen tyyp vakna brosan halv 3 ;O iaf kolla tv de va faktist fuun :) Ahh klockan halv 8 börja ja tyyp sitta vid datorn o nu bloggar ja aa hittills har de tyyp inte hänt nåt speciellt skulle ha varit med Linnea idag :( lite förkyld på morgonen ...


Kraaaam Fajja :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar