fredag 27 augusti 2010

Hejj ni kanske undrar vrf ja har ändrat till FajjaAndAyya det är för att ja o min bästis tänkte ha en tsm o ja tänkte att ja bara kunde ändra men aa jag Fajja bloggar fortfarande ... Men de är bara de att Ayya kmr oxå blogga med mig fast kanske inte lika mkt som jag Fajja :)

Ahh tänkte berätta om min dag :)

Skola som vanligt de va helt okejjj antar ja (yy .....

Seeeen tyyp stack ja hem med Mina o Ayya ja va med dom vi va ute en stund sen tyyp stack vi in till miiig o vi körde wii sen så skulle vi till coop , o tyyp Mina kunde ej hänga med så ja o Ayya stack till coop o Mina stack hem ....

När ja o Ayya hade kommit hem till mig tyyp va vi i mitt rum o hållde på med min mobil ( va inne i min mobil "Internet" .

Sen stack vi o satt vi datorn o då bestämde vi att ja o Ayya skulle blogga tsm :)

Ahh de va Våran  dag Kraaam Fajja O Ayya :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar