torsdag 28 oktober 2010

Hejjhejj !

Dagen var bara för underbar (LLLLLLLLLLLLL)

Jag vaknar kl 8 o ttyp sätter på mig kläder går ner o borstar o sen skolan , Skolan va sådär ttyp ! Efter skolan så va ja med mina favoriter Sussi o Ayya ( har oxå andra favoriter ! ) Mennnn iaf vi hade de asskuul ja köpte chips till imörra vi ska ha myss i klassen f**ck vad kkuuull ! Mennn ja va hemma ååhh åt sen ttyp stack ja till Ayya ( Vi skulle till basket ) de va skit kuuull denna gången tyckte jag tog med mig kameran men de blev inga foton ttyp inga ville va med :'( tack ! Ayya o Sussi ville bli fotade så ja fotade dom OFC men lite foton på andra som håller händerna framför ansiktet inte BRA :P De e chill ändå asså om ni tror att ja kmr värsta lägga ut fotona på nätet så e de inte sant vill bara ha dom som minnen (L)

Ska kolla på vampire diaries nu på nätet hoppas ja hittar något bra ( wish me good luck ! )

HERRA SKA KOLLA LITE ANDRA BLOGGAR ÅÅHH SÅ ! p.s skriver inte mer sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar