fredag 29 oktober 2010

hejjhejj :)

Skolaann ttyp ägde :S lite konstigt men iaf hallowendagen hade vi ttyp på våran skola jja Sussi Moa klädde ut oss till f-fjortizzar men kattstreck hehhe ! Mennn iaf ja va i skolan ttyp kl 8 pratade med några killar i C sen kom ttyp Moa o Sussi vi sminkade oss :') Seennn va de Tävling vi vann inget vårat namn va ( Wanna Be Fjortizz ) elr mitt o Sussis men sista lektionen så hade ja med mig chips o dricka o ja skulle ut o bjuda Ayya o då ville ttyp alla ha med ja gav bara till Leo o Molle o jävlar vad bajjjsrobert fick damp på mig ! Mennn de va chill föör ja brydde mig inte ttyp !jag o min klass kollade på '' Monster Huset '' den va lite läskig men ändå ttyp dålig o bra ! Efter skolan så gick ja hem o ttyp gjorde nåt kmr inte ihåg har kollat tv i nån timme ! :0

Daaaaaaaaageeeeeeeeenssssssssssss Loooooooooooooooooooooookkkk !

Strumpbyxor
Kortbyxor
Tunnika
Svart tröja 


De har blevit jävligt kallt tkr YEEESS de är LOV nu nån som vill va under veckan ? ring inte min mobil funkar inte nu men ttyp skriv på MSN FB elr BDB ?

NU ska ja inte skriva mer skriver mer sen HERRA !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar